Dålig uppdatering..jag vet

Dålig uppdatering..jag vet.
Förlåt! Har inte kunnat blogga för har haft så mycket plugg och andra saker. Känner att jag inte hinner, men jag har ännu inte övergivit bloggen, kommer fortsätta :)

Har iallafall varit i skolan som alla andra dagar och deppat, haha nej men det är ju inte direkt kul att vara i skolan, right? ;p Tänkte bara på att slänga in ett litet inlägg och fortsätta plugga, har så mycket läxor och skit nu, blir galen!
men vi hörs ju.. ha det gött.


Nu är det verkligen höst.

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha hörru vill du fortfarande ha bilderna från myskvällen?:)

2008-10-08 @ 19:13:29
Postat av: Johanna

eh palalr nt ta dom nu :P senare ;)

2008-10-08 @ 20:06:27
URL: http://jjohanas.blogg.se/
Postat av: Lisa

hah menade inte att jag skulle skika dem precis på sekunden;)

2008-10-08 @ 23:41:44
Postat av: J

aha haha :)

2008-10-09 @ 15:51:02
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0