HÖSTLOV!

Heej bloggen!
Jag är så lycklig nu. Äntligen är det höstlov. Slutade kvart över 1, so nice! som sista lektionen hade vi matte, och vi gjord eett prov, gick gaanska bra, ja vi får väl se vad jag får för resultat! Och så fick vi tillbaka vår NO-prov, fick godkännt :) pjuu..

Ikväll ska jag på middag hos Lisa (barndomsvän) och hennes mamma och hennes storasyster. Min mamma och min storasyster kommer också :) så det blir typ en tjejmiddag, mysigt! Inte för att det är väärsta fina middagen, men man vill ju vara lite uppklädd, haha så jag kommer ha svarta pumps, leggings, ett långt vitt linne och min ginatricot tunna jacka. Kan ta en liten kvällsoutfit sen, hehe. Jaa men nu ska jag äta lite mellis. Bebos=pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0