Klassen;

Är snyggast: Danielle
Är sämst på matte: jag
Är de flesta lärarnas favoritelev: Nathalie N
Är bäst på engelska: Mabel såklart! Hon e från England.
Ser ut att vara mest deprimerad: ingen.
Har roligast röst: Jesper haha
Är mest emo: Astrid
Har snyggast klädstil av tjejerna: Danielle & Nathalie B
Känner du minst: Julia S typ
Är bäst på fotboll: hmm ingen verkar spela fotboll i min klass.
Dricker mest saft: haha ofta man dricker saft hela tiden ?
Betyder mycket för dig: Danielle & Nathalie
Saknar du att umgås med: mår bra med dom som jag umgås med nu.
Är roligast: Nathalie B, typ klassens clown, haha :)
Borde bli modell: Alba
Skrattar mest: Sara jp, Annie och typ Lisa C
Tycker om hästar: Lina
Gör ofta din skoldag värre: olika
Är sportigast: Sigrid i think
Är lite borta: Jag xD
Är en läslus: hmm, Julia S & Mikaela typ.
Hade du velat bli ihop med: INGEN!
Spelar hockey: tror ingen.
Spelar/spelat trummor: Danielle, Lina och typ Arvid
Kopiera denna text och lägg in på bloggen, annars kommer nån i din klass dö!

Kommentarer
Postat av: Danielle

JHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH JOHANNA JO TJENA SNYGGAST I KLASSEN : DANIELLE

HAHHAHAHAH <3

älsakr dig mest

2008-10-30 @ 22:29:55
Postat av: J

HAHA JAAAAAA

2008-10-31 @ 00:35:32
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0