Lördag

Godmorgon. Sovit gott? Det har jag. Sitter och lyssnar på en ganska gammal låt som jag lyssna på för några år sen, jag älskar verkligen den låten, lägger upp den :)
Okej nog pratat om de!

Idag ska jag nog vara med kompisar, vi får se vad vi gör idag. Har inte ätit frukost eller duschat, så det måste göras först.
Igår skrev jag inte för jag orkade inte, var inte på humör, hehe. Igår så hade jag en lugn kväll. Va bara hemma och åt jättegod mat som mamma hade gjort, och sen kom hon med ost,vindruvor,kex och sånt :) Och jag gick och la mej ganska tidigt för att vara jag!  typ vid 11, för annars brukar jag typ gå lägga mej runt 2. Men igår var en skön kväll, och idag ska jag nog dra ut och umgås med kompisar :) Vi hörs i morgon! Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: fanny

B5:D har oxå blogg nu hehe:)

2008-10-21 @ 22:56:56
URL: http://ffanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0