Lördag

Hej bloggen.

Egenligen skulle jag blogga igår men tyvärr så funkar inte internet hemma hos mamma, så irriterande! Men hon kommer fixa det idag tror jag :) jätte skönt med helg, somna igår halv 11 och idag vakna jag 9, men fortfarande ganska trött, :P

Var i stan idag med pappa. Köpte tights och skor, svarta hmm, vad heter de? kommer inte ihåg, men jag har tagit bilder som jag tänkte lägga upp, men så typisk som jag är, så glömde jag sladden hos mamma! får helt enkelt ladda upp bilderna nån annan gång. Vid 5 - 6 ska jag på middag med pappa,syster,bror,pappas nya flickvän och hennes barn, ska bli kul :) Sen senare vid 7 nånstans så ska jag åka hem till Lisa och ha myskväll, ska också sova där, så hela Lördagen är uppbokad! Vad ska ni göra för kul idag? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0