Min onsdag

Hola mi amigos! haha vet inte hur det stavas, menmen :)
Har varit med Nathalie en stund efter skolan. Vi har tagit lite ego bilder på oss, dom kanske är lite tråkiga, men jag lägger in ändå, och dagens outfit lägger jag in i nästa inlägg, haha. Även har vi ätit mackor med hagel slag, ja, ni fattar inte ni vad det är, det är choklad strössel från Holland som man ska ha på mackor, det låter inte gott direkt kan jag hålla med om, men det är jätte gott! :) Sen har vi bara suttig och segat vi datorn. Och precis kom jag hem och har hunnit ätit.
Nu ska ni får bilder!


Haha jag och Natta.

Natta <3

Så jäkla snygga vi är! haha ironisk.

Här har ni mej.


Kommentarer
Postat av: Natta

ÖÖÖÖHM?

TA BORT BIG SMILE BILDEN !!!

ja du hade rätt nata gillade inte att du hade den!

haha jag ska hämnas :P

2008-10-15 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0