Onsdag

Tjena! ;p
Vad händer idag? själv ska jag va me mina kompisar, som vanligt, hehe. Får se vad vi hittar på.
Förlåt för att jag inte blogga igår, men jag hade varken tid eller ork. Men jag var med mina kompisar och på dagen så var vi bara hemma och segade, och även på kvällen också. Vi åkte hem till Fanny och kollade på skräckfilm och åt godis :) jag stanna där tills 11 sen åkte alla hem. Men annars har det inte hänt så mycket. Bloggar i morgon, eller senare.
Love

Förresten, här är lite bilder på mej och Lisa i Fredags.




Ni fick också se outfiten jag hade i Fredags (;


Kommentarer
Postat av: Lisa<3

Haha men guuud vad vi är skäääna bruttan!<3

2008-10-29 @ 23:33:08
Postat av: Johanna

haha yeah!

2008-10-30 @ 11:46:29
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0