Skola,mys,hemma

Heej bloggen!

Lyckades dra mej ur sängen och göra mej i ordning, sen dax för ta tunnelbanan till liljeholmen och tvärbanan till Luma. Haha ja, skola, skola , skola. Vad ska man säga? gillar ni skola eller inte? Jag kan säga, att jag INTE gör det. Förutom profilämnerna då, älskar sång :D Naathaliies.blogg.se sjöng solo idag, så fint och bra! Okej, nu ska vi inte prata mer om det! Punkt slut.

Kom hem vid fyra ungefär, åt mellis och sen stack jag till bästavän Fridaaa. Vi orkade inte gå ut så vi tog filtar och la oss ute på balkongen och åt godis, lyssnade på musik och snackade om gammla minnen och sen kom även Amanda och då var det slut på det lugna, haha alla vi började kittla varann, så omogna, haha. Det var både mysigt i början och kul sen!

Nu är jag iallfall hemma och ätit. Ska rensa min garderob nu, har oerhört mycket kläder, vissa ska slängas och vissas ska sparas, sen när jag är klar, så ska jag kolla på desperate housewifes(stavning?) Hörs i morn. Bebos!

Jag & Frida, blodsyster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0