25 september

Heej bloggen!

Idag fyller jag åååår :D har inte öppnat några presenter än, ville vänta tills middagen :) Har varit en super bra dag, förutom alla lektioner då :P men vid lunchen så kan man säga att Danielle överraskade mej, hon gick runt till alla i matsalen och sa att dom skulle sjunga "ja må hon leva" haha ja ni fattar. Och det gick ju bra. Alla och då menar jag att ALLA ställer sig upp i matsalen och börjar sjunga. Pinsamt var det men roligt också. Tack alla för eran uppmärksamhet :) Fast det var ju inte bara jag som fyllde år, typ 6 pers i skolan som också fyllde år idag.

Snart kommer Frida till mej och tar med sej äppelpaj, yummie. Sen sticker jag hem till mamma vid 6 tiden och äter middag, tårta och öppnar presenter! :) Skriver senare eller i morgon vad jag fick i present.

Förresten, det är inte bara jag i familjen som fyller år, även min tvillingbror! :) Gratta mej så blir jag glad! Och om ni känner min bror så gratta honom också, haha :)

Kommentarer
Postat av: NATTA

GRAAAAATIIIIS! :D

2008-09-25 @ 18:09:54
Postat av: Nora Yasina

Grattis!

2008-09-25 @ 18:13:48
URL: http://nyz.blogg.se/
Postat av: J;

Sv natta:



taack :)

2008-09-26 @ 14:53:02
URL: http://jjohanas.blogg.se/
Postat av: Lisa

GRÄTTIS ÄLSKLING, HAHA SJÖNG FÖR WILLYX'D!§

2008-09-26 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0