Sååå trött..

Hej bloggen. Har verkligen inge lust att skriva, jag är såååå trött! Jag och mina kompisar var typ uppe hela natten, har bara sovit två timmar, så jag har ingen kraft nu. Men jag kan inte sova och har ändå inget att göra så jag slänger in ett inlägg iallafall.

Ska snart sätta på en film "barnhemmet" ska kolla med Frida,Alice och Amanda, och så har vi köpt godis :) haha kmr säkert inte orka att hålla ögonen öppna, vill sooova! Ska typ försöka göra de nu igen satt jag orkar tills ikväll, för då ska jag grilla me kompisar :) Ha en bra Lördag. Puss


Kommentarer
Postat av: NATTA

va fin design :) har du gjort allt själv? har saknat dej och våra flummiga mattelektioner hahax) kram

2008-09-21 @ 20:11:59
Postat av: J

tack :) det mesta, men danielle hjälpte mej lite :P

aa :) saknat dej också <3

2008-09-23 @ 09:21:13
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0