Skolan & stan

Hejhej!
Efter att jag varit i skolan och väntat på Amanda med Natta en timme, så har jag också varit i stan med Frida,Amanda,Alice,Kajsa och Bella. Jag köpte en "jacka" i läder i färgen svart, har länge velat haft den, och idag köpte jag den! Kostade 299. Men det är inte direkt en jacka utan väldigt tunn jacka som man kan ha i höst ;-) Jäääätte fin är den! :-) i`m so happy! Hahah. Nog slutpratat om de, fick också reda på att Naathaliies.blogg.se ska till Italien om en vecka, lyyyyckos! Hon kommer komma hem helt brun. Så avundsjuk..!

Iallafall, kom precis hem och har ätit. aa, Linn (min storasyster) fick nyss såg på jackan, och går efter mej som en svans och tjatar att hon vill låna den? men glöm och dröm ;P haha, aja ska nu ta på mej mys kläder. Puss.


Kolla va fin den är! Jag älskar den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0