Söndag

Hej bloggen!

Idag har jag varit med kompisar, i stan och Amanda köpte en skiiiit fin adidas kofta och plus bag jeans. Så avundsjuk! Snart så ska jag köpa min favorit adidas tröja. Jag älskade dne första ögonblicket, det är heelt sjukt vad jag älskar den, men den kostar 700, får typ köpa den om 3 månader, fan! neeej kan inte vänta så länge, max en vecka! Sen ska jag ha den! haha :P

Jag har ju fått en digital kamera, förlåt för att jag inte laddat upp bilder, men har inte hunnit att installera, ska göras i morgon.
Nu ska jag iallafall gå och byta om till myskläder och stitta på tv med pappsen. Puss!

P.s lägger in den vita adidas tröjan i morgon, som jag tog kort på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0