Spa med tjejerna

Heej!
Kom precis hem från Kajsa. 6 stycken var vi som sov hos Kajsa, det var skit kul. Det hände mycket saker, hehe som jag inte ska ta upp ;P

Aja, Idag är det Lördag och jag,Frida & Amanda ska snart gå ner till bastun, vi ska ha spa, Jätte skönt! Alla känner att vi måste fräschas upp lite. Vi ska ta med krämer och även apelsiner. Gott och äta när man bastar.  Jo ni undrar nog vart vi ska basta? Alla vi bor i ett kollektiv hus, där har dom matlagningar för dom som vill äta nån gång? det har jag sagt förut,  bastu har dom, gympasal  m.m. ja, nu vet ni iallafall det. Mys ska det bli! ;-)

Senare har vi några planer, ska möta Alice and the company, haha. Och vi ska kanske grilla om det inte regnar, vi får seee!

Nej, men nu ska jag packa handduk och sånna grejjer. Vi hörs.
 

Kommentarer
Postat av: Danielle

va mysigt :D

2008-09-06 @ 23:22:26
URL: http://dani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0