Tjejmiddag

Godmorgon på er. Vakna för ett tag sen och har legat i sängen och dragtit mej. Idag är det tjejmiddag hemma hos Kajsa ikväll det kommer bli jätte mysigt och kul, och så ska vi sova där =) hon har typ ff hela tiden, yes! Så jag, Alice och Frida ska åka in till stan och köpa presenter, jag kanske köper bamboo örhängen för det vill hon ha =) men hon vet inte att jag har en blogg och hennes internet funkar ändå inte så hon vet inte vad jag ska köpa åt henne. Men vi får se vad det blir. Iallafall jag glömde berätta vad för tema vi ska ha, det är catwalk tema. Haha, ja vi ska åka till Kajsa sen iförrväg och sminka oss och göra ordning och och sånt.. Jag ska iallafall ha, tajts och en midje kjol,klackskor och en hög bulle mitt på huvudet, låter det inte fint? haha :P Ja, jag får helt enkelt berätta imorgon hur tjejmiddagen va! Men nu ska jag äta frukost. Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0