Torsdag...

Heej! Hur är det ? Jag mår bra men ändå ganska trött och så är det lite stressigt i skolan. Har fått sjuuukt mycket läxor, typ 20 läxor som ska hinnas till måndag! hur tänker dom egentligen? dom vill ju bara plåga oss känns det som. Aja, så jag ska iallafall plugga idag, booooring! snart kommer mamma hem och ska hjälpa mej, så nu måste jag skynda mej att skriva lite. Förlåt för jätte dålig upptadering, men om man har skit mycket läxor, så har man. Men när jag pluggat och ligger bra till så lovar jag att börja blogga mer igen. Nu sitter jag här och äter choklad kakor och dricker saft =) ska nog avsluta nu. Men vi hörs. Ta hand om er. Puss.


så gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0