Hatar rubriker

Hej iallafall! :) Jag suger på uppdateringar. Men som vanligt, fullt upp i skolan, med repitioner. Som jag sagt flera gånger, livenight imorn! Dansen sitter jättebra, och vårt band också, iiiih perfekt!
Sitter här med ett glas cola och lyssnar på musik. Hade en halvstudiedag idag, vi sluta 12, så jag åkte runt med Rebecka,steffany,Matilda och Ida till årsta och satt på ett berg och snackade, sen åkte vi till årstaberg och åt på grillen ;) Har inte gjort nåt sen dess.. Om typ 2 timmar ska jag dra till dansen så jag sitter bara och väntar :P


Jag verkligen hatar min kamera först så gick den sönder och fick åka in på lagning, sen vart jag glad för att jag skulle få tillbaka den och nu när jag fått de, så kan man bara ta 3 bilder sen : MEMORY FULL! -.- seriöst, har lust och stampa och kasta min kamera i papperskorgen, men nej omoget.. haha, ska iaf titta på tv nu en stund, pusspuss

Seriöst, ge mej sommar nuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0