Hej blogg.

Som ni ser ät det ju till och från. Men har faktiskt en ursäkt. Det är påsklov! Så därför bestämmer jag när jag bloggar ;) haha. Händer idag då?
Själv har jag bara gprr runt hemma och typ inte gjort nånting alls, träffade frida och amanda en stund. Men ikväll blir det grillkväll med Frida, Alice,Kajsa,Bella,Amanda,Lisa plus kajsas kompisar så vi kanske blir runt 15 pers,haha. Mysigt ska det bli iallfall. Solen är framme, härligt!
Nu ska jag träffa amanda och så ska vi promenera in till Gröndal. Bye.

Kommentarer
Postat av: fanny

jag då!?:D skoja:P

2009-04-07 @ 10:21:40
Postat av: johanna

jag skrev väl dig? hahaha jag var helt hundra att jag skrev dej. så kanske jag råka ta bort xD sorry <3

2009-04-07 @ 13:30:56
Postat av: johanna

jag skrev väl dig? hahaha jag var helt hundra att jag skrev dej. så kanske jag råka ta bort xD sorry <3

2009-04-07 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0