Livenight

Heej bloggen.
Herregud! Igår hade ju vår klass show, livenight är det, vi hade dans, modevisning  och sjöng i band, det gick hur bra som helst! Det var också sjuuukt kul. Hela min famlj kom och gav mej blommor och var jätte stolta, hahaha. När jag kom hem var jag jätte trött gick och la mej i sängen och kolla på jackass ;P sen somna jag från tolv till halv 11 på morgonen, skönt med sovmorgon! Har bara haft 2 lektioner niiice. Nu är jag med Alice och Amanda och vi är hemma hos Alice och chillar. Alice har slingat håret blont, så jävla fint! funderar på att göra mitt hår lite ljusare, eller vad tycker ni? :) Aja nu ska jag ta nåt och äta. Pusspuss

En bild från modevisningen (alla kom inte med) ja står mer åt sidan, man ser inte mig .Haha, men bilden tog jag av sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna du ska ha blondt hår nu till sommaren! Trust me - det kommer att passa på dig sötnöt.

2009-04-23 @ 21:21:54
Postat av: Lisa

Johanna du ska ha blondt hår nu till sommaren! Trust me - det kommer att passa på dig sötnöt.

2009-04-23 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0