Skola, stan FREDAG!

Tjena.
har precis ätit och ska snart fixa mig mot kvällen. Ska träffa tjejerna och andra kompisar, vi ska typ ut och grilla i härliga vädret. Men senare blir de nog kallt..
Kom hem från nån timme sen och har varit i stan med Frida och Alice. Jag köpte inget speciellt bara Alice och Frida som kolla efter balklänning, själv kollade jag på vita tights men nepp hittade inga perfekta, har bara strumpbyxor hemma som jag typ när jag var 8 år, så nej får leta mer. Men därimot igår köpte jag lila tights och ett rosa läppglans för typ sammanlagt 80 spänn ;) Billigt!
Wihooo yes äntligen fredag igen, den här veckan har ju gått otroligt snabbt ellerhur? Iallafall för mig. Aja nu ska jag inte skriva mer, känns som ingen orkar läsa, höhö. Vi hörs imorn Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0