Tillbaks

Tjena!
Nu är jag tillbaks till bloggandet, har inte orkat för det har ju varit lov . Vad har ni haft för er på lovet? Själv har jag bara softat hemma, varit med kompisar ute hos min farmor på ingarö och ätit massor av godis. I tisdags hade vi profildag i skolan med dans och sång och sånt. Så om mindre en vecka har vi livenight! :o hjälp..måste öva på dansen för den sitter inte riktigt och plus sången :o måste måste verkligen öva! Sen åkte jag till min afro hiphop dans och vår grupp ska typ söka in nån auddision som vår danslärare nämnde? Vi ska kanske också uppträda på ung08 i augusti så det ska bli kul. Men mycket övningar ...

Sitter iaf här hemma och tittar på tv och äter glass & godis (a) kände mej dålig på morgonen, men nu känns det iaf lite bättre. Ska ta en dusch nu och sen kanske (om jag mår bättre) ut och träffa Alice. Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0