Då var det Söndag, igen

Hej! Efter en härlig och utvilad helg så är det Söndag. Tråkigaste dagen på hela veckan, jo för att man har inget att se fram i mot. Och nu har också Frida satt sig på planet till Thailand, lyckos! Haha jag pratade med Frida på sms, och så sa hon att hon var nere vid porten och väntade på att Linnea och hennes mamma skulle hämta hyenne med bil. Så jag sprang ner till porten med pyjamas! och precis då satte hon sig i bilen och åkte :( Tänkte bara säga hejdå och ge henne en sista kram innan hon åkte :( men nepp, hon hann!

Pratade med Alice också i telefon och hennes Alla hjärtans dag var nog bra! ;) haha, aja snart kommer Alice till mej och vi hyr nog film och äter godis :)
Nu ska jag äta frukost puss! 
Få Bilder från torsdags :



 




Så fina kompisar man kan ha <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

TA BORT SISTA BILDEN NU!

2009-02-15 @ 11:58:15
Postat av: JOhanna

NEPP

2009-02-15 @ 12:08:26
Postat av: nathalie

nehe då får vi se vad jag lägger in på dig ;)

2009-02-15 @ 12:47:10
Postat av: JOhanna

haha jag bryr mej inte ;)

2009-02-15 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0