Klar med pluggandet!

Tjaaaaaaa.
Är fett glaaaad. Har pluggat arslet av mig. Imorgon har jag ju redovisning, och jag trodde att jag aldrig skulle hinna skriva långt och bra, men det hann jag! pga av pappas hjälp också hihi :) och så har jag också hunnit med att rita skit många teckningar till min berättelse (jag suger på att rita) som jag aldrig trodde att jag skulle hinna med, men nu är allt klart, och det känns jätte bra :) Iallafall Nu ska jag låta brorsan sitta vid datan. SÅ jag säger goodnight nu


Kommentarer
Postat av: Alba och Lisa

Fan vad du blir bra på bilder! Vi älskar dom, Du borde bli modell! Fortsätt att lägga in bilder på dig, Puss :) Fan vad vi var tråkiga idag Johanna/Lisa

2009-02-19 @ 16:16:17
Postat av: Johana

hahahah! neeej usch xD men va snälla ji är, NI BORDE BLI MODELLER! ahhaha ellerhur skit trråkigA? :S <3

2009-02-20 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0