Lördagskvällen

Tjenatjena.
Nu sitter jag och danielle och lyssanr på musik (FloRida - right round) & nördar oss framför varsin data i knät och kollar på legally blonde 2, hähä. Och nyss åt vi jätte god middag , kött med klyft potatis och god sås och grönsaker :) Imorgon blir det halv 6 som gäller. Sen vid sju tar vi bussen till romme, sååå kul!

Åh asså jag vet att jag tjatar om hur mycket jag saknar frida, men seriöst jag har typ gråtit dom närmsta dagarna pga av hur mycket jag saknar henne! :( Fast jag får lida lite mer till fram till på torsdag, för då kommer hon äntligen hem :)
Nu ska vi fortsätta vår kväll med blåbärjspaj och vaniljsås, mums. Puss & godnatt.



Den här låten går mej genom hjärtat, haha jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0