Onsdag

Bonjour. Sitter här hos pappa med Frida. Vi lyssnar på musik och kollar igenom gammla skolkataloger från 1an uppåt. Haha så små vi var! Kommer ihåg när man var liten och alltid börja gråta för att man hade ett litet skrapsår på benet, haha. Aja.. har jag förresten berättat att Frida, Fanny och Linnea ska till Thailand? Nej det tror jag inte, så avundsjuk! Dom åker på söndag och stannar där i två veckor plus 4 dagar. Tänk var härligt! Slippa skolan och komma bort från tråkiga slask vädret här i Sverige. åååååh. Men i sommar ska kanske jag, mamma och bror min åka till Turkiet, myyys! :) Så nått har jag iaf att se fram i mot. hehe, och plus skåne med tjejerna! :D ååh sommaren kommer bli så härlig bara leva livet i tre hela månader :) okej nu ska jag inte babbla upp på det nåt mer. Men Snart ska jag hem till mamma för vi ska laga mat, det blir Pastasallad med goda grönsaker, sallad,tomater,mozarella, avokado mumms! först ska jag bara göra en liten läxa.
 


Kommentarer
Postat av: janine

plugghästarN johanna ^

2009-02-12 @ 21:50:40
Postat av: JOhanna

hahaha självklart! ^^

2009-02-13 @ 10:00:22
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0