Popcorn och Saft =)

Nu har vi precis mysat ner oss i sängen med popcorn och saft. Och snart ska vi sätta på filmen simpsons :) Jo, måste bara berätta att påvägen till mig så gick vi bland vill områden. så när vi går förbi en bil så startar bilen och lyserna sätts på, och Michelle börjar små springa, jag går fortfarande lugnt. Sen svänger bilen åt mitt håll och då börjar jag också springa. Så båda kutar och bilen kör fortare. Sen skriker jag att vi ska hoppa in i en buske vid en annans trädgård, så jag hoppar in först och sen kommer Michelle. Och som tur är ser inte bilen oss och åker förbi och försvinner. Puuh det var nära, haha men seriöst vi var fan nära på att bli kidnappade och jag var nära på att ringa polisen hade tillochmed mobilen uppe med nummret uppslaget. Så där kan man säga att vi hade tur! :P
Aja nu ska vi fortsätta våran myskväll med snacks! Ha en undebar kväll.
Puss och kram från mej och Michelle! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0