Skola,shopping & donken :)

Hej bloggen!
Idag har varit en rolig skön dag. Vi började som vanligt vid halv nio och sen vid lunch stack jag,Amanda,Natta och Lina till MAX och åt där, mums. Sen efter lunch så kollade vi på 8ornas andra klass i 8A på showcase, som det var förra torsdagen men då var det 8B, så det var kul. Sen hade vi bara en lektion kvar och då läste vi bara. Runt halv tre åkte jag, Amanda(missperssons.blogg.se, jätte bra blogg) och mötte upp Lisa vid Liljeholmen, och tog tunnelbanan till stan för att möta en killkompis till Amanda, så då gick vi runt lite i stan och jag köpte en blå långt linne för 99 spänn på Ginatricot, åkte sen till skärholmen med Amanda och jag köpte däremot en blåsvart tröja som kostade 29 OCH en gråsvart randig tröja som också kostade 29. Riktigt billigt! :)  Vi tröttnade ganska snabbt och blev hungriga & bestämde för att äta på mcdonalds. Så det har varit en riktigt rolig dag! Tråkigt nog att jag inte kan ladda upp bilder på den här datan för den är jätte konstig :s Men nu måste jag genast packa kläder som jag ska ha hos pappa 6 plus duscha. PUSSS
P.s Bilder från dagen kommer senare eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: janine

2009-02-12 @ 21:48:59
Postat av: janine

HEJD:

2009-02-12 @ 21:49:23
Postat av: L;

haha vafan följde också med till skäris:D men jag som tjatade hela tiden om att vi skulle äta?:(

2009-02-13 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0