Tisdag

Hello.
Idag har det varit en jobbig dag men ändå en bra dag. Vid halv 2 åkte jag och min familj + släktingar till lunden för att säga farväl till morfar. Han har ju dött :( Så det var lite tårar.
Sen åkte jag hem och duschade sen stack jag och mötte Lisa i liljeholmen, direkt åkte vi in till stan och jag köpte lite kläder och annat. Efter en timme i stan åkte vi hem till Lisa och vi har precis ätit semlor och druckit saft ;p Nu ska vi snart gå och handla lite godis tills kvällen. Jag stannar nog här och övernattar, eller jag ska det! Aja nu ska jag umgås med stjärten Lisa, hehe. ciaociao

Det här köpte jag:

- Vit svart randig midje kjol från Ginatricot, 99 spänn.
- Orange rosa lång kofta från Ginatricot, 199 spänn.
- Vitt långt linne, 99 spänn.
- Guldiga örhängen från H&M, 29 spänn.
- Solglasögon från H&M, 59 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0