Help!

Tjeeena ;)
Sitter här vid datan och försöker byta header + bakgrund men det går inte så bra. Jag hade tänkt typ att ha chris brown och T.I som header eller bakgrund, haha nån som skulle kunna hjälpa mej med det? det skulle va jätte snällt :)
Okej nog med det.

Har eran dag varit bra? Min dag har varit braaaa :) Har bara haft 2 lektioner, skit skönt! efter skolan stack jag med Steffy till godisbutiken och köpte massor med godis höhö, sen åkte jag hem, satt och kollade på lite tv samtidigt försökte plugga, men nej fick inget gjort, hehe. Skulle egentligen plugga med Alice men har försökt få tag på henne, men hon har säkert somnat för hon var jätte trött senast jag prata med henne. Ska iaf träffa Frida snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0