Nu har skolan börjat..

Hej allesammans! :) hur mårs det? med mej är det bara bra. Idag började trååååkiga skolan och som vanligt tråkiga lektioner. Har inte vant mej vid att vakna så tidigt nu, annars på lovet har man ju sovit bort hela dagen, och nu går det inte att somna så inatt har jag bara sovit tre timmar, duktig jag är va? aja, får lägga mig lite tidigare idag för att orka skolan imorgon. 

Kom hem vid halv 4 och åt mellis, sen stack jag till Alice och Kajsa och vi tränade nere i gymmet. Sen kom frida också, så vi fick lust att kolla på tv så det gjorde vi och då stog Alice i köket och laga mat. Ja, det är vad som hänt idag.. Sitter just nu hemma hos Alice och ska snart hem, hehe :p juste imorgon efter skolan ska jag med Frida till stan och köpa en mysdress för 200 spänn jätte mysig :) kan lägga in en bild på hur den ser ut i morgon :) Får ju böja blogga lite mer och göra min blogg intressantare, tror faktiskt ingen kollar in på min blogg just nu, haha men aja who cares! Nu orkar inte jag blogga vi får höras imorgon Byebye! 

Moi

Kommentarer
Postat av: L;

Men käften!:D jag har fan väntat på att du ska börjat bligga kött<3:)

2009-01-08 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0