Tjena

Sitter just nu hemma hos Frida nu och lyssnar på musik. Snart ska vi också gå och ta en kopp te :) Idag har jag bara varit i skolan, sen efter skolan följde Frida med mej till stan och jag köpte en rosa mjukis dress som jag sa igår. Den är jätte skön, känns som en pyjamas, hihi :) Känns inte bra att göra av med pengar. eftersom jag ska till Grekland med Nathalie i sommar, måste jag spara ihop lite egna pengar, men det går inte så bra, hehe. Får väl sälja lite saker och sånt. Aja men på nått sett kommer jag få ihop ska ni se! ;)
Åh häligt imorgon är det Fredag, har ni några planer? Det har jaaag! ska åka in med kompisar och kanske spela laserdome, det är jätte roligt, gjore det i söndags med min familj, kom trea nästan alla gånger woho! :P Nu tjatar Frida hära. Så hejdå. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0