Välkommen 2009 :)

Heej bloggen!
ganska längesen jag blogga hmm..haha får snart börja igen, men på lovet pallar jag bara inte, vill ju vara med kompisar,familj och bara slappa och ha kul! Aja, hur var erat nyår då? :) mitt var det bästa hitills, var såklart med tjejerna, Frida,Alice,Kajsa,Amanda,Fanny och Lisa. Vi var först hemma hos Amanda med hennes vänner. Sen efter några timmar gick vi ut och kollade på raketer. Sen tänker jag inte säga vad som hände, hehe. Aja vi hade jävligt kul iaf! Förresten hade jag en svart glittrig klänning och till en svart sne väska, svartastrumpbuxor och pumps. Har tagit bilder får lägga in dom senare, ja helt enkelt när jag har tid. Nu ska jag iallfall vara social här med Frida. Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha ja blir rörd av dina fina kommentarer, du är också vacker :D PUSS!

2009-01-02 @ 20:30:56
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: L;

habibi, du får ta och ladda upp bilderna:D!

2009-01-03 @ 01:39:28
Postat av: Johanna

haha pallar inte nu :p

2009-01-04 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0