Afro hiphop

Tjaa. Gör ett snabbt inlägg nu för jag kollar på  desperate houswives så jag vill inte missa!
Men idag var det som sagt Tisdag, och jätte bra skoldag med dans och sång och sånt. Sen efter skolan drog jag och några från klassen till vår afrohiphop dans. Skiiiiiiit roligt, verkligen. jätte bra lärare som är min kompis storasyster. Hon var vekligen jätteduktig och lärde oss värsta grymma dansen. Det var typ blandad hiphop och shaking och sånt ;) haha va töntigt det lät men det var iaf skit kul! Det som är så bra är att man bara behöver betala 400 spänn för en hel termin, sjukt billigt ;)
ooops, nu börjar det, hehe sorry för salrvigt inllägg. Men vi hörs imorn. Puuuussssss


Kommentarer
Postat av: Mr.Hannah Montana

Vist var det fett kul på Afrohoppet ;)

2009-03-19 @ 23:07:23
URL: http://mrhanhamotnana.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv mr hannamontana:

haha ja de va de :)

2009-03-23 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0