Fredag

Tjaaaa.
Förlåt att jag inte blogga igår, jo för när jag kom hem från romme så var jag döds trött var tvungen att packa upp grejer och duscha, och det bästa av allt så träffade jag FRIIIIIDA! det orkade jag såklart! Har saknat henne sååå mycket. Det var riktigt skönt att kasta sig på henne, och så brast det ut tårar av längtan. SÅ hon berättade allt om vad som hände i Thailand, och jag håller med henne att det är bästa landet, jag lovar! Så avundsjuk på henne, helt bruun ju! :( hihi, aja i romme var det skiiit kul, rammlade som valigt och åkte in i ett nät så en gubbe fick lyfta upp mig plus när jag skulle åka en backe med skit stora gupp, så flög jag flera meter och så rammlade jag såååklart! hehe, alltid.

Riktigt skön att det är fredag idag, ellerhur? Jag och tjejerna ska senare vid 8 typ, dra in till stan och sätta oss på ett natt Cafe, ja ni vet nog vilket, Cafe 60. Skit mysigt där! Så vi ska bara sitta och umgås, snacka och äta. Nu kommer Alice alldeles strax hit, och snart ska vi dra och käka, ska bara lägga in romme bilder.








så det var det. Puuuuuuuusssss


Kommentarer
Postat av: Alba

Kolla in min blogg, du är utamanad!

2009-03-07 @ 12:10:58
URL: http://albaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0