Godnatt

Heej, nu sitter jag vid datan och samtidigt pratar jag i telefon. Idag har jag bara varit i skolan och haft profildag som menas, sång, dans och teater. Så vi slutade vid halv fyra och jag och några från klassen stack hem till ellinor och åt där sen satck vi till afro dansen. Skit rolig dans och ny korriografi., och vår danslärare sa en sjukt cool grej. Våran grupp kanske ska uppträda på scen i sommar på 08 dagen. Skiiit kul :) Hoppas!
Juste, nora sjöng idag på lunchkonsert, så hima fint. Rysningar i hela kroppen, har aldrig hört henne sjunga så fint. Om du ser det här så ska du tro på dig själv, ha inte dåligt självförtroende. du har en fin röst tvivla inte på dig själv. DU var grym!

Nu är jag jätte trött. Ska lägga mej i sängen och kolla på lite tv. vi hörs imorgon. Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0