Mysig fredags kväll

tjaa.
Igår i fredags så var jag,alice,frida, lisa, amanda, jacob och david på ett berg och kollade på solnedgången, vi åt chips och snackade, tog foton det var så mysigt! men vi satt där bara nån timme för det vart jättekallt sen på kvällen, så då åkte jag,alice,frida och lisa hem till mig och vi åt chips drack cola och tittade på två filmer, en hette "när mörkret faller" den var verkligen jätte bra, jag lovar, ni måste se den! och den andra "flickan i källaren" fyfaaaaaaaan vad dålig den var. Omg, dom filmade som en dokumentär och jag trodde den skulle vara lite läskig sådär, men nej. Det var typ en gubbe som bara stog och juckade mot en docka, och en flicka som var lite mystisk, skit dålig! :S 

Nu sitter jag hemma hos frida och vi ska snart träffa Alice och Lisa igen. Vi får se hur det blir ikväll. Men nu ska vi ät alite lunch-middag, hehe. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0