School

Heej!
nu sitter jag med kompisar här och vi har rast innan lunch. Lyssnar på min favorit låt med keri hilson - favor. Den har verkligen fasnat i mitt huvud 24/7 går jag och lyssnar på den, helt sjukt.
Aja, igår åkte jag iallafall in till skärholmen med Alice och jag köpte en foundation för 155 spänn, den är så bra, man får jätte fin hy. Sen gick vi in på Ginatricot och där äntligen hitta jag chinos i färgen marinblå som jag la undan tills idag, men Alice sa att jag skulle passa mer i färgen beach (stavning?) så vi ska åka in till stan idag och kolla där :) hoppas verkligen att jag hittar de, annars får jag köpa marinblå helt ekelt, dom är också grymt snygga.
Sen efter nån timme åkte vi hem till mej och åt middag,pluggade och kolla på tv. Tiden rann iväg och hon stack vid halv tio.

Nu ska jag iallafall kolla lite andra saker här på datan. CIAAAAO

super bra, den kan jag rekomendera! Finns på h&m och kicks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0