Skola & Stan

Tjenare!
Sitter här hemma nu lyssnar på musik, har varit i skolan som vanligt och så var det ju lunchkonsert, Danielle sjöng såååå vackert, jag dog. Hon som inte gillar att sjunga så värst, jag trodde inte hon skulle ställa sig där uppe och sjunga. Men det gjorde hon, och det var så fint höll nästan på att gråta, men Mabel gjorde det, haha så gulle!

Vi slutade vid två (en timme tidigare) och jag,alba,lisa,emma,natta,danielle och stephie åkte in till stan och åt donken & kollade i lite affärer, hittade skit coola solglasögon, de var lila runt dom och så kunde man se sig själv som en spegel i dom, så snygga! Hittade dom på ...... nej tänker inte säga för det fanns bara en kvar och dom ska jag ha sådetså! :)
Nu ska jag göra våfflor innan jag och mamma sticker och ska träna på sats, vi ska dansa funk :) Har aldrig testat så det ska bli intressant. Bilder kommer iaf senare. Kisses


Kommentarer
Postat av: Fannii

Fett gulligt går du o din mamma på dans tillsammans ???<3

2009-03-26 @ 17:05:22
URL: http://fajjnee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv fannie: haha nej, jag testade bara, kände att jag ville testa. men det avr skit kul, typ hiphop dans :D haha <3

2009-03-26 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0