Skön onsdag

Tjooooo.
Hur har eran onsdag varit? Min har varit faktiskt ganska skön. Man behövde inte arbeta så mycket, bara sitta och lyssna på lektionerna, och det bästa av allt, vi slutade typ 1 och en halv timme tidigare, riktigt nice! Nu är jag iallafall hemma och har tittat lite på ugly betty. Nu väntar jag bara på att Alice ska sluta satt jag äntligen kan köpa en foundation i stan. Min tog slut på en månad, inte konstigt alla mina kompisar låna,hehe. Men nu tänker jag bara ha den för mig själv! ;p
Sen efter stan ska vi åka hem till mej och plugga, om det nu blir så. Men vi får se. Nu måste jag stoppa i mig nåt innan jag sticker. pussss

Herregud, den här låten har jag gått omkring och sjungit på hela dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0