Sovit gott?

Det har inte jag. Jag sov på Amandas madrass som är skön men hennes katter försökte komm ain genom att hoppa upp med tassarna och försöka öppna handtaget och det gjorde dom säkert i 2 timmar, haha. Så jag är lite trött, men men.
Vad ska ni hitta på idag? själv ska jag vara med Lisa på dagen, vi får se vad vi hittar på. tyvärr kan vi inte vara hemma hos Lisa pga att hennes hund är sjuk och typ bajsar diarre och spyr, usch inte så trevligt direkt.

Ikväll blir det nog mysväll med film och godis. Annars vet jag inte. Men nu ska jag ägna lite tid åt Lisa och Amanda som snart ska gå och träffa en kill kompis ;) Puss


Haha kolla så gammal bild jag hitta i Amandas bilder. På bilden: Amanda,frida,alice och Jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhaah! fan vad små xD

2009-04-10 @ 16:28:07
URL: http://ffanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0