Toooorsdag

Det har varit lite till och från med vädret har man märkt. Det har snöat lite men solen har ändå varit framme, härligt. Det känns som våren är här, eller den är ju typ här. Men fortfarande kallt.
Aja det är ju ändå bara mars. ooo juste kom på att mamma fyller år sista mars, så jag måste ge nåt stort till henne och värsta överraskningen eftersom hon fyller 50! mamma har blivit kärring :) hahah.

Hade ett prov idag i svenska om boken "en komikers uppväxt" med jonas gardell, faktiskt är väldigt bra. Men man fattar inte så mycket när dom hoppar i nutid oich dåtid. det blir lite virrigt, men jo iallafall det gick riktigt bra och jag skrev ungefär 2 sidor, och det känns riktigt bra :) Aja..
fick också reda på matte resultat, hmm. Jag behöver bara säga 4 ord. Matte kan ta sig!

Jag har ställt in pomfritt i ungnen så jag måste kolla till nu satt det inte bränns, då blir det inte gott. Puss!

Bilder kommer sen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0