Våååår

Idag var det onsdag, alltså en vanlig skoldag. Men kände ni idag ute? så himla fint väder. Jag fick värsta kicken när jag kom upp ur säng för solen sken. Nu är våren här och det betyder att det är påsklov och snaaart sommarlov, behöver bara hålla ut typ 3 månader till. NICEBAJS.

Har precis pluggat lite matte som Frida hjälpt mej med fast vi har typ bara kollat på tv hela tiden, haha men nått fick jag klart. Oh no, kom på att jag har svenska prov imorgon, snaaaark. Om jävla Jonas Gardell bok. Kan inte ett skit. boooooring. Aja,
Fram mot kvällen vid typ halv 8 ska jag, Frida och Fanny ut och promenera i en timme för det är bra motion och härligt :) Senare vid 9 ska jag kolla på efterlyst. Så ser min kväll ut.



aaaah, ser ni hur brun jag var? :(

Saaaaaknar skåne. Men i sommar blir det skåne med tjejerna, woho. Inte långt kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0