Frågestund, Svar. del 1.

Nu har jag fått lite frågor, mer än vad jag hade tänkt mej men tror det är vissa som driver med frågor. Säkert en person som sitter och skriver fler och hittar på. HAHA men alltid kul ändå. om ni har mer frågor att ställa är de bara att kommentera detta inlägg :P


1. hur länge har du och Nils vart ett par? /gggirl

svar: HAHA, fel blogg tror jag.

2. Är din hårfärg äkta? /sanna
svar: nej, jag har ljusbrunt egentligen.

3. Hur mkt kosta din piercing??? / Mimmi
svar: 200 kronor :)

4. HAHA, hur gammal e du? / Sebbe
svar: HAHA, jag e 95a.

5. skulle du kunna döda nån för pengaR? /roosie
svar: haha, beror på vem och hur mycket..

6. skulle du kunna låtsas va vän med en tjej och sen snacka as mycket skit bakom ryggen på henne? :P /AMAAANDA
svar: haha nej :P

7. min dotter har en blogg, tror du att det kan vara skadligt med för mycket bloggande? /susanne
svar: haha, inte fan vet jag. fråga blondinbella eller nån.

8.  RöKeeR dU? /kiwi
svar: nej..

9. uppmuntrar du alkohol till minderåriga?/Hans
svar: haha, nej inte direkt.

10. Shoo, troru din blogg e intressant ela?/ Gabbi
svar: de e inte upp till mig och avgöra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0