Sho bloggen

Shena shena.
Jaha då får jag väl göra ett försök att blogga och uppdatera bra! Jag kmr säkert inte orka ibland, men vafan det är min blogg och mina regler som gäller! ;)
Det ä'r typ 17 läsare som läser min blogg varje dag hehe. Men keep on reading.

Idag har det varit skola som vanligt dårå. Plugg, men profildag dvs, sång,dans och teater. Vi hade prov i teater och jag tyckte jag kunde allt med lite hjälp av Lisa innan lektonen för att komma ihåg ;) hahah.
Aja vi hade dans som sista lektionen och vi slutade en halvtimme tidigare för att vår lärare skulle ha nåt möte, goood.
Åkte direkt hem och mötte på Amanda som sprang på tvärbanan, vi åkte till liljeholmen och jag köpte mcdonalds :) inte världens bästa mellanmål, men nångång måste man väl ändå äta onyttigt? Sen vid halv 6 typ åkte jag till min dans och det var jättekul som vanligt, dansstegen sätter sig verkligen bra nu och jag kan allt utantill... nästan iaf :) Vid halv 8 slutade dansen och jag tog sällskap med Annie hem vi satt och pratade om mkt. Killar, problem, kompisar osv.. sen kom de störda killar som satt och spotta godis och höll på att drev, fick damp och dom stack sen. Aja, tror ingen orkar läsa mer, HAHA, men vi höres. Pussss

en bild säger mer än 1000 ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0